Jakub zwrócił się do nas z problemem z jakim borykała się jego poprzednia strona. Mianowicie na stronie trudno było odnaleźć się treści, ocenić jej ilość, szukać w kategoriach. Wyniki wyszukiwania były tylko tekstem. W nowej odsłonie strony postaraliśmy się poprawić nawigację oraz zachęcić użytkowników do większej eksploracji.
Głownie nastawiliśmy się na to aby użytkownik widział kategorie, aby tagi były widoczne i klikalne. Aby wyniki wyszukiwania były zaopatrzone w obrazki. Dzięki tym wszystkim działaniom użytkownicy mogą łatwiej odnaleźć na serwisie interesujące ich treści.
A jest czego szukać ponieważ na stronie jakubkuron.com.pl znajduje się ponad 2500 przepisów – efekt tytanicznej pracy redaktorów Jakuba oraz Bogumiły Kuroń. Podziwiamy i polecamy.
Z drugiej strony przeanalizowaliśmy wszystkie podłączone do strony narzędzia i spięliśmy je w całość dzięki czemu wiemy, że absolutnym hitem SEO jest zupa pomidorowa:).
Dodatkowo na stronie znalazł się sklep z możliwością zakupu książki z dedykacją Jakuba Kuronia.
Słowem kluczowym w tym projekcie była „Czytelność”. Musieliśmy uporządkować informacje, poprawić przejrzystość i dostępność strony dla użytkownika. Zaprojektowaliśmy również odświeżoną identyfikację wizualną wraz z logo. Dodatkowo popracowaliśmy nad wyświetlaniem strony na urządzeniach mobilnych.
Lifting logo i nowa oprawa graficzna dodały świeżości. Na stronie można w łatwy sposób znaleźć wszelkie informacje, przez wprowadzenie czytelnego układu.
Stary serwis z logo przed liftingiem.
Nowy serwis podstrona z przepisami.